Sunday, 15 March 2015

Seketika

" Hidup kembali seperti biasa, move on! "

" Iyup! itulah yang perlu kau lakukan, ingat hidup ni seperti lukisan, apa yang kita rancang tidak semestinya kita perolehi. Rencana Allah itu lebih baik dari apa yang kita fikir dan kehendaki. Hikmah Allah itu lebih baik kita terima dengan redha."

" Terima kasih kawan, sentiasa ada, sentiasa memberi semangat. "

" New semester begin! Teruskan perjuangan, jangan sesekali mengalah. Doa jangan putus, kalau yakin pasti akan ada sesuatu yang baik untuk diri kita "

*Gambar Sekadar Hiasan*

" Time to move on. "

" Jangan cakap sahaja, masanya untuk lupakan semua dan mulakan buku baru, tahun baru dah lama berlalu, kalau kau masih ditakuk lama, tiada apa yang akan mengubah hidup kau sendiri. Sebagai 'sahabat aku hanya boleh menasihati, untuk lakukan tidaklah. Kau sendiri yang perlu berusaha untuk memperbaiki diri kau sendiri. Ingat, kalau kau jatuh masih ada yang sambut, jangan ingat diri kau hanya bersendirian. Masih ada yang lain akan terus membantu."

" Baik! Aku ingat sampai bila-bila. Jaga diri kau baik-baik"

" Kau pun sama, jaga diri bebaik, terima kasih selalu ada untuk aku. "

" Kau pun sama! Terima kasih untuk segalanya sepanjang kita berkawan... Terima kasih sangat-sangat. Ukhwah fillah abada abada.. All the best untuk sem baru jugak. "

" Okay. Dah masa kena berangkat. Jaga diri "

" Bye! Jaga diri jugak! "

No comments:

Post a Comment