Sunday 6 May 2012

:: Si April Melabuhkan Tirai ::

Hujung April aku hanya dilengkapi dengan senyuman yang hanya seketika. Labuhnya tirai April, aku mula rasakan sesuatu yang berlaku. Kehidupan aku semakin mencabar dan aku mula rasa tekanan dalam kehidupan. Kehidupan mana yang tidak dirundung duka, semuanya akan berlaku. Hanya yang menentukan adalah masa. Bukan meminta dan juga bukan aku pinta, tapi dalam tidak sedar aku sendiri membenci keadaan sekarang. Redah! adakah aku mampu lakukan.?. Hanya takdir penentu segala. Fahamilah, sebenarnya aku mulai membenci. Apabila sifat dan naluri aku mulai tawar bukan mudah untuk ditawan semula. Aku juga manusia biasa, yang punyai maruah dan juga sebagai lelaki aku mempunyai ego walaupun kadang-kala aku letakkan ego aku berada di bawah telapak kaki. 

" Mengharapkan Mei ini memberi aku satu kekuatan yang kau harus jalani dan aku mahu tempuhi. Di akhir kata, Selamat Hari Lahir Muhammad Shazwan Sazali, Puan Norhayati Mohd Kadir & Azrin Hashim. Miss you Shazwan after this! Damm!! Miss forever! You are MJF! Azrin Hashim, keep it up My Brother! You are the best ever and ever. Give me some strong spirit and accompanied me when I'm bored! Happy always for Madame Norhayati Abd Kadir be the best teacher in the world! Bye and Welcome May! "
 

  " Sesungguhnya, kebencian yang aku cipta akan aku harap tidak akan timbul dendam kesumat" 

No comments:

Post a Comment